Bisexualitet...

Tjingeling på er alla kära läsare <3
 
Ja som ni redan märkte på rubriken så tänker jag ida skriva om bisexualitet och hur de är att vara Bisexuel... Nå för mej var det en lång väg före jag själv kom ut eller så som man säjer att man "kom ut från skåpet". själv börja jag redan märka av i högstadiet att jag både tyckte om flickor och pojkar men jag våga aldri säja nånting ti mina vänner och intens till min mamma fören jag var 18 år och mina vänner fick också reda på de sen efter en tid... Men att vara bisexuel inte alltid så lätt, en del folk förstår inte att man en del månader tycker om den ena könen och den andra månaden kan man tycka om den andra könen, man har alltid jätte svårt att välja och själv blir man kanske lite iriterad på säj själv när de inte rikit vill gå så som man vill och i balnd så råkar man välja helt fel när de kommer till att tycka om någon.... Men nu hoppas jag att ni har fått en någor lunda bild om att hur de är att vara bisexuel... 
 
Men tills des så ta nu väll hand om er själva och era nära och kära så hörs vi snart igen <3
 
 
 
xxx Pearl

Kommentera här: